Home vs Not home

2012-05-13 16:49:27
När jag får mina panikattacker, självskadetankar och liknande så känner jag direkt att jag måste läggas in. Det är inte alltid att det behövs men för mig finns det en trygghet på avdelningen samtidigt som det ger mig frikort att skada mig. Det är bra mycket lättare på avd än hemma, dessutom är hemmet en skadefri zon.

Jag måste lära mig att gå igenom det jag känner, varför jag gråter, varför ångesten river mig i bitar, INNAN jag i panik har fixat mig en sängsplats på psyk. Det är sista utvägen, man måste prova sina andra färdigheter innan, testa sina egna vingar innan man väljer att bli inlåst.

Jag jobbar iaf på det. Men idag är mycket bättre än igår

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är stark, även om det är jobbigt gumman. <3

2012-05-13 @ 18:05:55
URL: http://twiggystar.blogg.se/
Postat av: Y,

Styrkekramar till dig <3

2012-05-13 @ 23:19:27
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: