Shoppingrunda

2012-05-02 20:10:33
Vi fick äntligen hjälp att ta oss till media markt idag så nu har vi en skrivare, som bör fungera. Jag fick ett par nya hörlurar oxå, får fota sen och visa. Rosa och fina, ear pollution.
Hade presentkort på Body shop så det blev två små body butters, cocos och choklad
Vi tog en runda på konstnärshopen med, jag tänker inte berätta vad det landade på...Jisses. men oj så myclet kul vi har nu, jag ska göra massa kort :) Kanske lotta ut några, maybeeee.
Är rätt slut nu så vi ska ta och slökolla på The Neverendig story. Sejtan vad jag hade en crush på Atreyu när jag var typ 12. Fast kejsarinnan var sötare. Haha, började tidigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Andie

Atreyu var ju min sötnos! Hahaha... Och förövrigt så är jag lite avis på ditt cocos butter. Body shop really know its stuff.

2012-05-04 @ 21:35:57
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: AnnCha

Atreyu hade jag världens största crush på när jag var liten... Och hästgalen som jag var, så ville jag ha Artax! Och jag hade inte tackat nej till en egen Falcor heller för den delen. :)

The Body Shop's Coconut-serie är jag helt beroende av! Bodde tidigare i Hudiksvall, och då fick jag åka till antingen Gävle eller Sundsvall för att få tag på den. Men nu när jag bor i Kungsbacka, nu har jag gångavstånd till deras butik! Sånt gillas! ^^

2012-05-05 @ 18:22:24
URL: http://blogg.passagen.se/emotional_suicide/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: