svar

2012-05-25 18:35:48
Vilken bok hade du velat skriva?
Mja, min egen? Möjligen kanske Madness (Marya Hornbacer)

Vilken bok vill du ska bli film?
Ser mest fram emot fortsättningen på Imorgon när kriget kom-filmerna, men tja, Vingklippt ängel kanske

Vilken typ av böcker (genre) läser du helst?
Allt! Ungdom, thriller, drama, biografier

Vad skulle du aldrig blogga om?
Äh, jag vet inte, jag kan nog skriva det mesta fast vissa saker hamnar ju i den låsta

Vad motiverar ditt bloggande?
NI! Alla fina kommentarer.

Om du måste välja bara en sak – titta film eller lyssna musik i resten av livet?
music!

Vilken egenskap är du mest stolt över att du har?
jag är rapp i käften, jag är rolig och jag är bra på att passa tider

Vilka internetsidor besöker du dagligen?
Facebook, mailen, bloglovin och div bloggar

Vad anser du om dagens skönhets ideal?
Oh vomit!

Vilket band är du lyckligast att har sett live?
Hmm...Drain.SOAD. Eller kanske Korn. nej, within temptation. och evanescence....

Vilket band/artist skulle du aldrig vilja se live?
Finns väl massor

Vilken var den senaste cdskivan (fysiskt exemplar) du köpte?
Hmmm....beställde Avrils tour-
dvd nyss men cd var nog the pretty reckless

För eller emot genus?
Alltså, inte så insatt men det är så stört att flickor ska ha rosa, snuttegulll och leka med spisar, dockor och hela den grejen. herregud

Brukar du bada utomhus på sommaren?
Ja men förra sommaren blev det inget. Peppar för i år

Vilken maträtt är din favorit?
nä jag vet inte, det kan variera

Vart i er lägenhet trivs du bäst att hänga?
Soffan :)

Vad var det senaste tvprogrammet du såg?
Slökollar på simpsons nu

Läser du dagstidningen/gratistidningar?
Läste VK när jag jobbade på skopunkten, inte nu
jag vet att du inte kan tala för alla anorektiker, men hur hade du reagerat om någon kommit fram till dig på gymmet och frågat hur det är typ?

är en tjej på mitt gym som tränar flera timmar i sträck och man ser verkligen att hon är väldigt sjuk.


Jag skulle försöka prata med personalen och få denna människa avstängd

En sak som jag länge har undrat över är följande: hur ser man på vänners/bekantas/folk man träffars kroppar när man är anorektiker?

Ibland när jag träffar anorektiker blir jag väldigt självmedveten och undrar om de t.ex. föraktar mig för att jag är större än dem (eftersom de själv är så fokuserade på att bli smala och ofta är extremt smala), men de kanske är för fokuserade på sin egen kropp för att döma andra?


Jag tänker sällan på andras kroppar, såvida det inte är en jättesmal människa, då bliur jag avis, sjukt nog. Men jag anser att folk är vackra oavsett vikt, jag dömmer ingen annan än mig själv för dess kropp/vikt

Kommentarer
Postat av: Emmann

Heej.. Jag har följt din blogg länge och du skriver jätte bra. Skulle jag kunna få läsa din hemliga blogg? Kramiz

2012-05-25 @ 22:47:55

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: