cheesy

2012-11-25 09:54:24
Jag börjar uppskatta dessa tidiga mornar. Vaknar oftast vid sextiden, idag kl 7.
Det är lugnt och tyst, man kan jobba med nån text.
Jag har dock tappat till hälften av mina läsare. What's up with that? Men ja jag erkänner, jag har varit väldigt dålig på att blogga. Alla ideer och engageman har gått till Jane.
 
Fortfarande lite svårt att ta in att vi får tre sidor i tidningen. Jag hade trott på en kanske. Men det är bra att promota sig själv så här lagom till boken. Ett utdrag kommer vara med i VK.
 
Satt i Saaris famn igår och jag älskar henne mer än vad jag trodde var möjligt. Sådär att kärleken inte får plats i kroppen. Jag är så trygg i hennes armar, Jag är tacksam för att hon lyssnar på mig och jag är tacksam för henne tillit till mig. Att somna med hennes arm runt mig är bland det bästa. Våra samtal innnan vi ska sova. Vi har en underbar kommunikation. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Härligt! :)

Ni verkar vara så himla bra för varandra!

Kram

Svar: <3
Mary

2012-11-25 @ 13:24:50
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: stjärnfödd

underbar bild på er!

Svar: tack :)
Mary

2012-11-25 @ 13:48:53
URL: http://stjarnfodd.blogspot.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: