Vetrinär

2012-11-26 19:06:57
Har fått läsa artikeln nu, men den kommer här först när tidningen är ute. Det var bra skrivet iallafall, jag hittde inget jag ville ändra.
Dagen har varit lite hektisk, vi fick åka med puff till farbror doktor för infektion i ögat. Visar sig att han fått ett sår (mest troligt kattklo) på hornhinnan, den lille stackarn. Men vi har fått ögondroppar och sånt så han ska bli frisk i ögat. 
Jag har varit så hyperaktiv att min kropp har ryckt och skakat helt på egen hand. Alltså...
 
Nåja, keep tuned, I'll be back

Kommentarer
Postat av: marielle

oh no, stackars puff. tur att hans mammor tar hand om honom väl <3

Svar: jo han är lite ynklig. imorgon ska han till tante emmelie igen, det är tokroligt
Mary

2012-11-27 @ 11:28:54
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: Andie

Hoppas att Puffen kryar på sig.

Svar: han mår bättre nu :)
Mary

2012-12-01 @ 17:33:54
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: