Storhetsvansinne

2012-10-28 09:20:48
Jeez, folk verkar tro att jag fått storhetsvansinne bara att min bok kommer ut snart. På vulkan (tydligen platsen för krossade drömmar och skitböcker)
Okej, 
1. jag har varken självkänsla eller självförtronde nog för att se mig som "sveriges nästa stora författare" 
2. iom ovanstående så känner jag inte heller att jag skulle vara "värd mer"
 
Självklart är det jättekul att en av mina drömmar slår in, jag har länge velat publicera en egen bok, men jisses, jag är inte berny pålsson. 
 
ja.

Kommentarer
Postat av: L

Tror folk det eller bara någon enstaka? Finns alltid någon sur jävel, men betyder inte att folk allmänt tror det :). Någon ny Berny Pålsson hoppas jag verkligen inte att du blir. Det ödet önskar jag ingen. Hoppas allt går bra med vulkan! Jag hade själv jättedåliga erfarenheter av dem eftersom de inte betalade ut mina pengar och det har gått flera år nu. (jag som var skeptisk till dem förr, handlade helt enkelt om att jag inte fick betalt för böckerna jag sålt trots flera påminnelser och brutna löften från deras sida)

Svar: hha fick en kommentar innan om just det. trist att vulkan inte funkade, jag läste faktiskt just hur det går till med betalningar och insåg att an måste sälja för minst 1000 kr för att få nåt. skumt, men men
Mary

2012-10-28 @ 16:29:12
Postat av: Andie

Som sagt Mary jag tror att det bara är någon enstaka bitter jävel som själv inte vågar skriva något som de känner sig trygg nog att publicera. Alltså ren jävla jante, du ska inte vara något. Bajs på sådan negativitet.

För det andra, visst Vulkan har ett pissigt rykte vilket är tråkigt naturligtvis. Men om drömmen är att få ha ett fysiskt exemplar av din egen bok i din bokhylla så funkar Vulkan.

Och när det gäller Vulkan i allmänhet så kan man alltid framföra kritik till dem på ett konstruktivt sätt. Det gäller bara att veta vem man ska vända sig till.

2012-10-29 @ 00:37:23
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: marielle

berny pålsson hade storhetsvansinne, inte du <3

2012-10-31 @ 13:00:32
URL: http://ellieloo.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: