A Land Without Magic.

2013-12-09 06:14:29
Alla har ansvar för sitt eget liv, utom psykotiska enligt Dr Meng.....Oleander.
JAG har därför inget på psyk att göra.
 
Jag valde bort det som alternativ igår. Jag ville fixa det själv. Mitt liv, mitt ansvar. Det är sant, man har eget ansvar men när man  är så depressiv, med sådan ångest, då är det svårt att see straight. Då kanske man kan behöva lite hjälp.
 
Problemet där. Jag har vilat på psykiatrins axlar och totalt lämnat över ansvaret till dem. Det är rätt att be om hjälp men det är fel att tro att andra kommer göra jobbet åt dig. Jag gjorde så för länge, det är som att be om att bli hospitaliserad. Väl hemma är man livrädd för allt, knivar, rakhyvlar, glasbit. Sådan man alltid haft hemma men först då blir "farligt"
nä, dags att bygga en mur där jag kan söka skydd, med mig själv

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hoppas att du har bra kontakter i öppenvården. Och kram.

Svar: jorå, de är okej. kram
Mary

2013-12-09 @ 09:22:45
URL: http://coffincutie.blogg.se
Postat av: EmotionalSuicide

Denna låten får mig att tänka på dig och din älskade!
https://www.youtube.com/watch?v=MYzT36DA0Rk

Svar: underbar!
Mary

2013-12-09 @ 21:09:36
URL: http://emotionalsuicide.blogg.se/
Postat av: Minna

Fantastiskt att läsa! Önskar dig verkligen all lycka till, du är ju great och modig!

2013-12-10 @ 11:04:50
Postat av: Anonym

Åh, hejar på dig!

2013-12-10 @ 15:28:27

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: