Red-handed

2013-12-19 18:11:05
Tänkte jag skulle utvärdera dagen nu när alla ärenden äre gjorda. All tre.
 
- Handla. Jättejobbigt men värt
- Hämta mediciner.
- Boendestödet
 
Handla var jobbigt. Starka lampor, ljus som sticks, folk, yrsel, panik panik.
Mindre folk på apoteket så det gick schysst tills det var min tur. Folk. Prata. Återigen stickande lampor (är jag vampyr nu?). Jag fick mina mediciner för hela noll kronor och så fick jag äntligen åka hem.
Städ, disk, fixa kattlådor. The usual. Paniken höll sig undan ett tag och det kom en del skratt när vi hade "eftersnack".
 
Nu ser vi vad kvällen har att erbjuda

Kommentarer
Postat av: Yolanda

bra att allt blev gjort! Toppen :)

2013-12-22 @ 18:15:20
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: