Second star to the right

2013-12-05 16:22:57
Jag är så löjligt trött nu och det enda jag gjort är att vara en sväng på konstnärssopen och på avedelningen (,nej, jag är inte inlagd).
Har pysslat ihop ännu en julklapp, känns roligt att få ge bort saker man faktiskt gjort själv, som är unika. Det är otroligt skönt att kreativiteten är tillbaka igen. Nu ska jag bara få igång skrivandet, men måste be Berny om lite grundläggande tips till det ämne som nu kommer. Men jag tror det blir intressant.
 
Nu, varm choklad

Kommentarer
Postat av: EmotionalSuicide

Pyssel är alltid kul! Har pysslat ihop julklappar jag med, så jag hoppas att familjen blir nöjda. ^^
Blir nog mer pyssel sen när jag ska försöka ta mig igenom 'OUATIW'. Vill ha fler avsnitt av 'OUAT' NUUUU, de kan ju inte avsluta avsnitten så där och sen lämna en minst en vecka för nästa! Man får ju abstinens!!!!!
Btw, ok om jag länkar till dig från min blogg?


Svar: att ta sig igenom OUATIW är inte det lättaste, seg som sirao pch totalt ointressant.HATAR veckouppehåll. inte snällt mot oss addictives
Mary

2013-12-07 @ 19:14:20
URL: http://emotionalsuicide.blogg.se/
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

åååh varm choklad, mums! :D

2013-12-17 @ 09:53:17
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: