All is good

2013-03-15 06:53:59
Alltså, vilken känsla igår. Man kan köpa MIN bok! Det är galet! :D
 
Annars, har varit hemma tre veckor i sträck nu, längre än på länge och jag känner noll behov av avdelningen. Så less på den skiten nu. Jag mår bra men blir det sämre så har jag en krislista med saker jag testar innan någon inläggning. Kan givetvis inte säga  "aldrig mer", jag lär bli inlagd igen, men inte på väldigt länge hoppas jag.
Jag hoppas att jag ska kunna hantera en panikattack men det känns som jag har bättre chanser nu, lite mer verktyg att fixa det själv.
 
All is good
 
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Grattis till utgivningen! :)


Svar: tack =)
Mary

2013-03-15 @ 11:00:06
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Har det kommit några recensioner än? För övrigt, dubbelkollades inte baksidetexten/beskrivningen innan den publicerades på typ Adlibris? Grammatikfelen stör verkligen ett kräset öga!

Svar: hmm jo det gjordes. vad är det som du tycker är knas?

Inga recensioner än men den kom ju nyss ut, folk har inte hunnit läsa den
Mary

2013-03-16 @ 00:12:08
Postat av: Åsa

Och grattis, glömde jag säga.

Svar: tack :)
Mary

2013-03-16 @ 00:12:46
Postat av: Åsa

Bara smågrejer, egentligen. Näst sista meningen: "at" (att), stor bokstav efter :, inget frågetecken. Grrr!

Svar: whoops, ser det nu. oskillat att missa
Mary

2013-03-16 @ 09:10:41
Postat av: Andrea S. Vessman

Grattis till utgivningen! Visst är det overklig känsla! Lycka till med försäljningen.

Svar: hely awesome. tack =)
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: