Elva dagar

2013-05-13 20:20:08
Jag lever dag för dag och nu har det gått elva dagar sedan jag kom hem. Elva dagar utan avdelningen, inte ens en "Längtan" dit. Jag bygger på mitt liv, skapar nya vänskaper och försöker hitta en praktik.
Dag för dag. Kan bara ta en dag i taget, än så länge, kanske alltid. Kanske är det så man måste göra.
Ska försöka komma igång med skrivandet igen och så har jag och en kompis ett pysselprojekt.
Det är skönt att ha ett liv igen och att faktiskt känna sig levande.
Jag gör något bra av dagarna, jag behöver inte sjukhuset
 

Kommentarer
Postat av: Emotional Suicide

Härligt att du är hemma!
En dag i taget är nog hur man får ta det, så är det för mig med. Nu blir det att bearbeta 'nya' diagnosen, komma fram till bra behandlings-sätt m.m. Får helt enkelt fylla dagarna med sånt som får en att må bra, tex pyssel!
Keep fighting! :)

2013-05-15 @ 10:35:05
URL: http://blogg.passagen.se/emotional_suicide/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: