Håkan

2013-05-21 07:43:14
Oron gnager på mig konstant. De har nu gjort en traketomi för att han ska slippa ha slangen i halsen. Han vaknade upp igår men utan större reaktion. Måste be syster om mer uppdateringar sen.
Han kan inte prata pga slangen men det sägs att han iaf förstår, han är medveten om omgivningen, men sen om han riktigt förstår vad som händer med honom vet jag inte, dock tror jag det.
Jag hade tänkt ta en sjukhusfri dag idag men vi får se. Händer det något akut kommer jag nog åka dit. Det är så väldigt skört nu. Han fick ju ännu en hjärtinfarkt och hans kropp har svårt att återhämta sig.
 
Håll tummarna

Kommentarer
Postat av: marielle

så hemskt! hoppas verkligen det ska gå åt rätt håll snart :(

Svar: tack sweetie
Mary

2013-05-23 @ 23:56:10
URL: http://ellieloo.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: