inget speciellt, egentligen

2014-08-05 15:12:39
Okej, kom hem igen igår och är nu ännu mer säker på attt det där med slutenvård inte än min grej nowadays. Kände mig fruktansvärt instängd och fick panik bara av det, de var snälla nog att ta ut mig på promenader. Usch!
Nu har det värsta kaoset lagt sig, så även om det är jobbigt stundtals så är det mer hanterbart, säkert av både en och två anledningar. 
Ville avboka öpppenvården idag, kände mig så trög men vill inte fastna i den snurren igen, då jag bara avbokar allt, så jag masade mig iväg. (och förbannade värmen och den jävliga luftfuktigheten). Fick två uppdrag för veckan och har fixat det ena redan.
 
Nu ska jag försöka vara snällare mot mig själv. Kanske sänka ribban lite.
Jag gör i princip vad som helst för att kunna vara hemma.
Just about anythinng

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: