morgonångest har...

2014-08-16 10:20:36
Nä jag måste ta tag i mig själv. Jag vet inte hur, bara att. Jag spenderar mina dagar med att gå, ligga i sängen och gråta mig till vätskebrist. Typ.
Ångesten driver mig till vansinne och jag önskar jag kunde hitta roten till den.
Jag kämpar så gott jag kan men energin är låg.
Men jag ger inte upp. För många berörs av det. Det går inte.
Jag vill inte bli sådär passiv igen men ibland så är det enda som funkar att krypa ner i sängen.
Jag måste hitta något meningsfullt att göra. För vad sa jag, "inte fastna i något seglet", lite vad dom håller på att hända.
Psykotant säger att PsyA och Avd alltid finns men nej, inte för mig. Det finns för många faktorer som gör att det bara inte går. Jag kämpar på hemma.
Fokus på bra saker för om jag bara öppnar ögonen så finns dem, det är jag säker på.
Jag vill bara få må bra igen. Näbbar och klor, damnit!

Kommentarer
Postat av: Saari

Du ska se att vi får vår mysiga höst och att Fluoxetinet ger lite mer energi. Håller alla tummar och mitt hjärta slår för dig <3

2014-08-20 @ 09:17:01
URL: http://dissociativ.blogg.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: