I'm calm now

2014-12-07 11:55:33
 

Kommentarer
Postat av: zelda

Inte för att vara en looovekiller men är flickidolterrorn äntligen över?;)
Fast en överdos av Gilmore kan man ju inte få, det är bara att pressa ner playknappen igen och igen! ( tack för dem två runda I:erna, var helmysigt att festa på ^^)
Kan inte säga något klokare än att jag känner igen så mycket du skriver. Tror inte på 24/7 lycka utan att man stupar ibland ( och kan få lipa ut skiten till nåt tvtragiskt), men de dagar när man är nöjd och glad och in peace, dem är guld värda. Har också flat out panic hela, hela tiden, både för att det är så ovanligt att livet känns känns lovande samt att jag måste göra i min makt för att inte falla djupare än djupast igen.
Men tat lugnt bara, var social när du orkar och kan och inte är helt utmattad, lek med smådjuren och försök ha det så cozy som möjligt bland alla ljusslingor och julspirit.

Kramiz

Svar: Lite skönt känns det ju att slippa idol. 😊jo lite chill ibland är aldrig fel, idag är jag mycket osocial. Skööönt
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: