Lady Gaga

2014-12-31 13:10:00
Ikväll blir det nyårsfest med temat Lady Gaga/innre monster. Det blir outfits, smink, peruker, you name it. Kommer väl bli runt tio st och jag tror det kommer bli awesome trots min milda aversion för puke-gaga. 
 
Hursomhavre, vilken turnout på året! Började ju helt värdelöst med inläggning på inläggning men efter det smarta beslutet att sluta övermedicinera mig har det bara gått uppåt och jag har nu haft fyra månader som varit bättre än på...fyra år typ. Jag har en helt annan livsglädje och det känns skönt. Jag ser möjligheter för 2015.
Jag har inga nyårslöften förutom att vara snäll mot mig själv och fortsätta framåt på den stig jag äntligen lyckats halka in på. Alltså, jag är realist, jag fattar att det kommer bli times of trouble och jag kommer må dåligt men jag ser det inte längre som min identitet och jag tror att det kommer bli lättare att bryta sig loss innan man helt spårar ur. Jag vill tro det iallafall.
Gott nytt år på er alla! Jag återkommer troligast imorgon med bildbomb
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yolanda

Gott nytt år! :)

Svar: Detsamma ♡
Mary

2014-12-31 @ 13:14:09

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: