my week

2014-12-01 07:18:13
Har en ovanligt fullspäckad vecka men det kommer bli roligt. Idag blir det julklappshopping och städning. Tisdag är psykmöte och fika med fina Emma. Onsdag ska jag fika med min syster och sen är invigningen för Tilia. Saari ska spela, tokspännande! Torsdagen bjuder på standup kväll på rockbaren med Zelda, fredag får jag vila ( om jag inte drar till musikstudion) och lördag är nåt jippo, Glitter loves rock. Tror någon kommer vara rätt slut på söndag men förmodligen med ett leende. 
 
Sitter och spånar på tatueringsideer men jag tror jag har bestämt mig ☺ dear santa.....
 
 
Suddig bild, obviously men pyssel till Zelda.
 

Kommentarer
Postat av: zelda

Åh där har vi ju Det Vackraste i pysselform <3 Förutom ditt skrivande borde du skapa eget företag med hantverk och hemmagjort, tror många skulle ha kunnat betalat hur mycket som helst som den där pärlan tex till antecknings/idebok du trixade ihop. You´ve got talent och där finns det det glädje, pengar och selffullfilment ( pallar int fixa felstavningar nu) att hämta <3

Och det lät otroligt späckad, blir nästan utmattad bara jag tänker på alla planer men hoppas som du att söndag blir en smajldag ändå.

Har du bestämt dig än angående tatueringen än btw?

Svar: Kanske får satsa på det och tack för dina fina ord.jo det blir den så fort jag har cash. Typ ovanför bröstet/under nyckelbenet
Mary

2014-12-01 @ 11:54:19
Postat av: z

Jag skulle vilja ha ett herr B citat, typ "A writer who can´t write anymore is dead anyhow, He knew that. He knew that was he was killing was already dead." eller kanske " “He asked, “What makes a man a writer?” “Well,” I said, “it’s simple. You either get it down on paper, or jump off a bridge.” fast vill ha na på vaden eller underbenet men fyfan alltså, dööör av tanken på att fläka ut mig och visa halva cellulitstinna underkroppen. HORRIBELT!

Under nyckelbenet/ovanför bröstet är fett snyggt. Vill också ha där men tror det blir blommor. Måste försöka pressa in ett unknown citat "Life is killing my rock n roll" någonstans också.

svammel <3

Svar: Helt övertygad om att dina ben är väldigt släta å fina
Mary

2014-12-02 @ 00:07:23

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: