ressurrection!

2014-12-18 20:52:49
Jag är språkligt och mentalt återhämtad och nu bör det börja dyka upp inlägg då och då.
Har kommit igång med nya boken och ja, ibland är jag ett geni. Det blir awesome! Ska dock inte kaxa upp mig för mycket då jag hittills bara skrivit fem sidor, men från nada-noll-zit till det på typ tre dagar känns ändå rätt feijnt. Nya idéer bildas hela tiden men jag känner att jag måste skriva en liten backgroundstory om min karaktär så jag kan förstå henne mer.
 
Hur som havre, idag har vi haft besök av fröken Frimodig som efter en stund nödgades plocka upp gitarren och stämma upp i skönsång. Indeed it was. Jag började gråta. For real, det rann tårar för det var så fantastiskt vackert. Hela aftonen var väldigt gemytlig, jag har saknat Malin, nu när hon bosatt sig i Skåne-land. Det är en sak som är bra med jul, många flyttfåglar återkommer för lite familjefestivitet. 
 
Och på tal om jul så är jag helt övermätt på julkortskapande. Har väl knåpat ihop ett tjugotal kort och bilder på tomtar, granar och änglar börjar hemsöka mig om nätterna, då jag som vanligt sover som en kratta. Jag och johnblund har krig. Satans pajas det där.
 
Slut på ordspya just nu men jag är snart tillbaka,  på en webläsare nära dig!

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: