sömn, skriva, fira

2014-12-21 06:44:10
Efter fyra timmar sömn kliver jag raskt upp för lite vederkvickande kaffesmuttande...
 
Det är inte riktigt sant. Jag kröp ur sängen och hällde i mig en balja kaffe.
Vid fyra i natt gjorde jag klart en av Saaris julklappar, tänkte återgå till sömn men det var bara misslyckat. 
Come on!
 
Suttit och skrivit lite, det är mest bara bokprojekt i huvudet nu och jag gillart. Det blir bra och det går framåt. Det här kommer bli bättre än Jane för jag tänker annorlunda, inspireras och influeras av annat och jag utvecklar mitt språk. 
 
Idag blir det lilla julafton med ett gäng fina vänner, så jag återkommer senare, säkert med en bildbomb.
 

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: