Bemöter er

2014-02-18 13:16:00
Kanske blir det låsta bloggen nångång men inte nu. Jag går inte med på att bli trampad på.
Jag är tydligen en poser, som inte alls är psykiskt sjuk, när jag blir lite less på livet tar jag in på vilohemmet psyk. Verkligen vilohem, man får ju vara glad om man får sova för att se duscha i sjukt ohygieniska duschar.
Vilohem, my ass. Man blir mest trött av att vara där. Men juste, det passar ju för lat är jag också, vill jag minnas, bara ligger i soffan och FK's pengar trillar in. Det enda jag gjorde är att ha "skrivit" en bok, via Vulkan, alla borderliners förlag.
 
ja jisses

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Var rädd om dig!!

2014-02-18 @ 15:06:12
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg
Postat av: Lina

Ja jisses vad livet på psyk är kul. Har nog aldrig haft sån bra period som när jag åkte ut och in på avdelningen och var lat. Det var så skönt att ligga i deras prasslande sängar. Och den trevligt bemötande personalen. Hotellservice.
Nä fy fan. Det är inget man gör om man inte måste. Stå på dig.
Kramar

Svar: Word!!
Mary

2014-02-19 @ 15:34:53
URL: http://linasarlin.blogspot.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: