The New Neverland

2014-01-12 04:22:00
I går var tydligt inte min dag. Mådde inget vidare när jag vaknade med botade det med kaffe och Once Upon A Time. Nästan botade.
Saari kom förbi och undrade om jag ville med till strömpilen. Köpte mig en ny telefon. Sony Xperia L. Har klart fastnat för Xperia-telefoner.
 
Kvällen var katastrof. Jag grät, hostade, snöt mig, torkade tårar och började om. Hur mycket tårar kan det finnas.
Men jag klarade Elgiganten, Lindex och Synsam plus fika på NK.
men gud hjälpe mig så trött jag var sen.
Men jag är hemma, tillbaka från Neverland och jag tänker stanna hemma. Länge. Bygga upp mitt liv, skriva min bok, laga trasiga relationer
 
Häng kvar, det kommer mer
 
 

Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Du är stark! <3

2014-01-14 @ 06:36:23
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: