All is good?

2014-07-22 17:49:33
Idag har varit en smula lugnare. Knatade iväg tilll min samtalskontakt vid halv elva, diskuterade mitt nuvarande behov av psykiatrisk hjälp (kom fram till ses varannan vecka nu) och ev kommande sysselsättning för hösten, men då måste vi först dra in FK/AF men det ska ordna sig. Vore schysst att få komma ut och göra något iaf några timmar i veckan, till attt börja med. 
Väl hemma igen blev det inte mycket mer än diskning och lite soffdammsugning (slarvade mellan dynorna igår) och lite promenader. Men seriöst, dra ner temperaturen lite nu,va? Jag gillar värme, visst (hatar vintern) men nån måtta får det väl vara? Åh, älskar att kunna fokusera på dessa i-landsproblem. 
Boendestödet var här och vi satt och snackade i typ 30 minuter men fanns ju inget att göra så vi gjorde det kort. Vi taggar för badutflykten nästa vecka. 
 
Nu har jag suttit och läst bloggar, spammat fejsbook med små avbrott för wordfeud. Lite rastlös men relativt avslappnad.
All is good?
Finns väl alltså små issues och tankar som stör, men ja all is pretty good. Det kan inte vara perfekt hela tiden och "bra" funkar för mig. Lägger fokus på att upprätthålla detta nu och inte fastna i nåt "klet"
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Saari

Du förtjänar det allra bästa och det är sant.

2014-07-22 @ 18:36:42
URL: http://dissociativ.blogg.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: