I'm gonna cry in a corner now...

2014-07-06 14:23:02
Jag gillar verkigen inte situationen för tillfället. Jag sover ju alltför sällan (lite), huvudet håller på att banka sig ur genom både ögon och öron, rygg och höfter är ett kapitel för sig.
(På vårdcentralen får man ingen tid om man inte är döende, på riktigt.)
Imorgon är det jag som ringer och kräver en mer ihållande sömnmedicin för annars går jag under. Jag orkar inte. Faktiskt. Äcekltrött
(Så då börjar jag ju givetvis gråta för allt. Vem sjutton öppnade dammarna?)
 
Men, skriver lite igen. Mest redigering nu, lägger till två ord, raderar två meningar. Som det ser ut kommer väl ca 50% att hamna i papperskorgen för jag byter riktning. Var så länge sen jag skrev allt, det är inte de ämnen jag vill hålla mig till. Sen är det säkert inte ens bra. Nä, delete. Börja om. Ska hämta nya datorn imorrn så det kanske bli peppande att skriva mer iaf.
 
Kanske återkommer jag senare med något positivt. Allt kan hända....

Kommentarer
Postat av: Mrs Andie

Lycka till med skrivandet. Sitter också i redigeringsfas just nu och det är en intressant process att gå igenom sådant som man skrev för två år sedan.

2014-07-13 @ 20:14:39
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: