Obehag

2014-07-14 18:24:18
Jag skulle vilja förstå vad det somm gör att vissa dagar blir helt outhärdliga. Visst, jag har ont men det är liksom inte allt. Hela kroppen känns obekväm, jag orkar inte med ens minsta negativa tankar och det tenderar att bli några såna. Ligger i soffan och känner allt som pågår inuti mig, såväl fysiskt som psykiskt och får de alltför vanliga panikkänslorna. Jag hatar att inte själv kunna styra vad som ska pågå eller inte. Äckeltrasiga kropp.
 
Ändå tänker jag att jag har överlevt värre. Jag har mått sämre. 
Nu väntar jag på att få sova. Det får bli min flykt, men tyvärr börjar jag alltid längta efter den kring femtiden. Jag behöver en hobby! Helst nåt som inte kräver ett huvud,mitt gör för ont. Legat och slöläst en bok om Amy Winehouse men hjärnan håller på att rinna ut genom ögonen. Jag hoppades på att åskovädret tdigare skulle rensa ut allt högtryck ur skallen men näeh.
 
Ska ta och lägga upp lite bilder snart oxå!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yolanda

kram <3

2014-07-14 @ 19:26:48
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: yolanda

kram <3

2014-07-14 @ 19:26:50
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: