Opepp!

2014-07-11 13:19:50
Usch, jag förväntar mig hela tiden att allt ska vara så förbannnat bra hela tiden nu så minsta illa deppdag knäcker mig halvt. Jag vill vara färdig med ångest, depp och allt det där. Jag vill vara helt ute ur mörkret. Tyvärr ser det ju annorlunda ut. Det kommer alltid finnas pissiga dagar, får lära mig att bara bita ihop. 
Idag är jag bara så trött och jag har ont. Jag vill krypa ner i sängen igen men jag tvingar mig att sitta upppe. Slängt i två maskinner tvätt. Lika bra att göra det när man ändå har en tid bokad, right. 
Opepp. Kör på jävla autopilot.
Gör jag inget alls skriker huvudet åt mig att jag är KASS! 
"Du borde göra mer, göra bättre!"
 
Promenaddags snart.
Opepp.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: