Fri!

2014-06-17 14:52:38
Utskriven från slutenvården, sommarlov från öppenvården. Semester! Nu är det bara att hålla koll på sig själv så man inte spårar ur och sitter på akutpsyk igen, men det ska nog gå feijnt.
Men jag är rastlös. Hade jag inte mått så illa och varit så yrslig hade jag knappt suttit stilla. Ska ta några lugna dagar och bara planera skrivandet, liten händeselinje, bygga up kapitel. Har lite ideer på gång.


Städar och plockar lite men mitt fysiska tillstånd hindrar mig från några större utsvävningar, har just skickat iväg Saari och boendestödet för att handla, men jag står för matlagningen iaf. Får ju bidra med något iaf, så länge jag kan.
 
Nu vill jag ha sommar på riktigt, tack. Ca 7 grader ute, förväntas typ istid på midsommar. Kul...

Kommentarer
Postat av: yolanda

kämpa på! <3 kram

Svar: <3
Mary

2014-06-17 @ 18:12:33
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: