I never put wet towels on the floor anymore

2014-06-29 07:02:38
Jävlig dag. Vaknade vid fyra, en fem timmar sömn, mer eller mindre. Vända och vrida ett tag men det är likabra att ge upp. Ångesten härjar, en (grundlös?) irritation och tårar som blinkas bort.
Vill skrika, gnälla, tjuta men samtidigt just shut the fuck up!
Nåja, alla dagar kan väl inte vara solsken....
 
Ska verkligen försöka orka med öppet hus (boendestödet) idag. Gick dit igår och satt och asgarvade i två timmar, trodde allvarligt att jag skulle kräkas där ett tag. Herregud, humorn var extremt låg och helt ur spår. Arma E som är så pryd hade det inte lätt, haha.
Men idag? Vi får se. Men jag vill orka (nej, man ska inte börja en mening med men...BUT I DID!)
 
Tror jag ska sluta skriva för tillfället. Kanske dyker det upp ett roligare inlägg på eftermiddagen eller så kommer det bara ett värre om det här humöret eskalerar. Söndagar tycks ha blivit min krasch i backen-dag. The hell?
 
Nu, lite Jewel och Fiona Apple

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: