Q&A

2014-06-26 15:25:27
Inte för att ni ställt frågor, just nu men jag lånade listan av Johanna för att ha nåt att skriva
 
1. Hur gammal är du?
33 år. Hjälp!

2. Hur gammal känner du dig?
Känner mig nog ganska som 30+

3. Vad har du gjort i dag?
Städat, läst, ätit, pratat...

4. Vilken film såg du senast?
The Conjuring

5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar men jag gillar lagom, inte snorvarmt men helst inte typ +10 som nu

6. Är du besatt av någonting?
Förmodligen

7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?
Sjukt bekväm soffa i nystädad lägenhet. Works!

8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
Nää, jag vet inte!

9. När vaknade du i dag?
Tre. Sex. Sju. åtta. Hela tiden. Gav upp sömn vid typ åtta

10. Vilken är din favorithögtid?
Jag vet inte, högtider är väl sådär.

11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Väljer att behålla Johannas svar där, det var passande
"Ångestfri med ett milt inslag av hypomani."

12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Är gött här, men låg just och drömde om etn stor mall i USA
 
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? 
uhm, Lewis-Gale?
 
14. Hur vill du tillbringa din pension?
Plats gör detsamma, men jag vill må bra

15. Vad lyssnar du på just nu?
Saaris mindulnessövning. "Gå igenom tårna, en efter en, gärna tårna imellan också". The hell?

16. Har du någon gång brutit ett ben?
Min lilltå

17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Mjölk, yoghurt, frukt, snus....femte venne...

18. Vad är du på för humör just nu?
Rastlös. Lite låg tror jag men mest för att jag har sjukt ont

19. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa och USA.

20. Snarkar du?
Det händer visst

21. Vilka yrken har du provat på?
Dagis/fritds/förskola, handel och kontor

22. Hur går du helst klädd?
Svart, rosa, bekvämt

23. Vilket stjärntecken är du född i?
Vädur. Yes, really haha.

24. Vilket är ditt favoritgodis?
Varierar. Brukar älska choklad och dit kommer jag säkert igen men inte för tillfället. Fruktig skit

25. Vad sa du senast?
Förutom allt jag säger till mig själv konstant så var det säkert nåt jättespännande

26. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Engelska

27. Vilken är din favoritaffär?
New Yorker. Ja, NY, dags att flytta till Umä!
 

28. Vad har du i dina fickor?
En bajspåse

29. Vad köpte du senast?
Mat och medicin

30. Hur många gånger har du flyttat?
Oj, 17? Kanske. Iaf drygt 15

31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Spelar nog ingen roll, för jag skulle få panik och inte ha nytta av något iaf. Med saker till eld och mat ska nog vara bra att ha. Gärna en sovsäck också.

32. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Alltid varit nattmänniska, nu är jag morgonpigg, tydligen.

33. Senaste filmen du såg på bio?
My week with Marilyn, så ja det var länge sen jag var på bio

34. Har du blivit sydd någon gång?
Ja

35. Vad åt du till frukost?
Frukost? Uhm, gjorde jag ens det?

36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Jobbad i pysselbutik, tränade som en tok, hade inte upptäckt Facebook.

37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Saari köpte massa allergimedicin till mig, det var fint.

38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
Sängbordet

39. Vad var det sista du åt?
Smoothie.

40. Är du blyg?
Ibland

41. Vad heter du i andra namn?
Simone Charlotta

42. Har du varit med om en bilolycka?
Jag var med när pappsingen krockade med en älg, så ja, mer eller mindre

43. Vilken är den roligaste träningsformen?
Haha kul!

44. Har du några husdjur?
Puffen the dog, katterna Wilma, Tala, Mischa
 
45. Vill du gifta dig?
Ja!

46. Var växte dina föräldrar upp?
Här i krokarna.

47. Har du någon gång ringt polisen?
Ja

48. Har du svenskt ursprung?
Såvitt jag vet

49. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Mary

50. Vilka är dina största svagheter?
Återigen var Johannas svar passande
Att jag nedvärderar mig själv och dömer mig själv hårdare än jag dömer andra.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: