here comes

2014-05-20 19:17:19
Jag är ju sämst på att blogga.
Det som händer nu är att jag sätter ut alla mediciner vilket inte är helt lätt men jag hoppas det ska bli bra.
Jag varierar att vara hemma med att vara på avdelningen men det är fan svårt. jag hatar det här jävla stället! Faktiskt, jag vet att jag har haters som tror att jag trivs. Hell no. Okej.

Tatuering på fredag, äntligen fixa till älvan på armen.

på frågan om jag svält mig vill jag spontant svara nej men det är väl dags att sluta ljuga. Jag har inte alls ätit bra. Jag jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: marielle

Oj!!! Det var inte små förändringar som sker. Ringer dig någon dag framöver ♥

2014-05-22 @ 22:22:56
Postat av: yolanda

Kram <3

2014-05-23 @ 21:40:44
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: