Day four, the beginning of the end

2014-11-06 16:04:37
Dagarna i Lindellhallen är nu över. Imorgon är det Intresseföreningarnas dag, såå de har en paneldebatt. Vi är inte tillräckligt modiga för att stå i direkt rampljus i tio minuter men vi kommer att sitta i publiken så folk kan bolla frågor till oss. 
Jag är så glad för dessa fyra dagar. De ord som beskriver det mest är "jätteläskigt men superroligt". Träffat så mycket nya fina människor, jag har pratat mer dessa fyra dagar än på länge. 
 
Well, nu är det vinter här. Snö och minusgrader. Pust. Men jag har inte gnällt speciellt mycket och inte heller frusit så mycket som väntat. Det kommer :P Det är ändå ganska fint ute, men jag vet att jag kommer bli less fort. Vintern är onödigt lång.
 
Nu ska jag kura ihop mig i soffan med nya boken, Malva

Kommentarer
Postat av: yolanda

Härligt :)

2014-11-06 @ 18:07:07
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: