I decided to be happy

2014-11-23 12:01:59
 
 

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Ta min hand så utforskar vi världen, älskling <3

2014-11-23 @ 19:46:21
Postat av: zelda

Skriver under på allt, mary angel. Har ju varit kroniskt mådålig och isolerad i typ 14 år så är det på något sätt skrämmade att vara en del av livet igen, även om det så bara är för en stund. Vet inte vad och hur normala människor gör när dom "lever", planterar blommor, går på typiska söndagsbio osv osv, själv vet jag bara hur man super och leker maskerat, att vara nån annan för en dag. Och jag är alltid rädd som faen för att falla tillbaka till det fruktansvärt mörka hålet igen och det vet jag ju redan att jag kommer göra, så den där pressen att hinna med allt man förlorat, skynda sig att göra allt man vill och försöka göra allt kul på lånad tid, ja den är enormt.

men word till dom två sista meningarna och älskar din font btw ^^
Mitt sociala liv består typ av att " Hey, do you wanna come in and look at my favorite fonts?"...hahah...In the middle-referens =P

Svar: Man får ju typ inte tänka att man ska falla tillbaka för allt ska ju vara så fuzzy and beautiful men jag orkar fan inte ens leva i tron att det är skulle vara bestående. Visst, jqg kan njuta av stunden men jag tänker inte ljuga för mig själv. I will break again. Frågan är när, inte om
Mary

2014-11-25 @ 08:42:06

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: