life update

2014-11-28 12:15:36
Natten: Insomnia i vanlig ordning, fick tre timmar sömn. Ett gäng avsnitt av House fick hålla mig sällskap
 
Idag: Snart dags att bege sig in ut stora staden och ett besök på Konstnärshopen (och Musikanten) innan lite musikstudio på Kärnhuset, följt av fikadejt med min beztie Zelda. Vi ska bolla skrivarideer, hon är fantastisk med ord. 
 
Skrivarplaner: Maria Hede möter Magnus Betner med inslag av Sylvia Plath i forrm av dagbok eller brev. Roligt bittert cyniskt, torrt. Bra!
 
Kroppen: Jag är allmänt trasig och har inte alls rolig smärta. 
 
Nej men vad ska man säga, life goes on utan större hinder, egentligen. (vem behöver sömn, anyway)
Jag ska göra som Z och Carpa the fucking diem!
Ikväll med Idol (RIP Tristan), godis och soffmys och säkert lite pyssel, I'm on a roll!
 

Kommentarer
Postat av: yolanda

Sounds like fun! :)

Kram

2014-11-28 @ 15:51:27
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: zelda

Synd jag aldrig hann, hade vart ascozy! :(
Ps. ska inte helt ta åt mig äran av "carpa that fucking diem", det var nåt som Miche började med och så blev det en grej :)

Svar: Mycket bra grej iaf 😊
Mary

2014-11-29 @ 10:30:31

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: