Ordning och reda

2014-11-12 10:29:25
 
 
 
Som sekreterare (uj så viktig jag låter  :P)måste man hålla lite koll på saker och vi hade ett dussin lösa lappar med nummer, adresser, beställnningar och liknande så idag pysslade jag ihop detta skrivblock. Tycker det blev rätt tjusigt. 
Föreningslivet är bra roligt och man känner att man gör viktigt arbete.
 
Men på tal om arbete, idag ska jag nog göra ingenting faktiskt. Jag behöver vila lite en stund, om så bara en dag. 
Jag är verkligen motiverad till attt fortsätta vara socialt aktiv och ha en del bollar i luften men det är viktigt att återhämta sig ibland också så det inte blir helt galet.
Boendestödet kommer om en halvtimme men det blir nog rätt slappt Tror det mest aktiva jag kommer göra idag är att eventuellt hämta ett paket och promenera Puff.
 
På återseende!
peace!

Kommentarer
Postat av: yolanda

Härligt! Du är på rätt spår, men tänk på att du är bipolär liksom jag. Jag vet att du vet detta. Tänk: balans.

Du gör ett bra jobb med allt! :D

Kram <3

Svar: jo, måste lyssna till kroppens signaler :)tack tack <3
kram
Mary

2014-11-12 @ 16:01:15
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: