stuck in the labyrinth

2014-11-19 18:06:17

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: zelda

Det där John Green-citat är så klokt, fick nästan en oh my god-chock när jag läste det för att det var så mitt i min prick.

Och dina ord alltså. Damn! Det går liksom rakt in. Och angående inlägget ovan, anser att man kan göra vilket ihopkok som helst av ord, beroende på mood och vad man känner för. Är helt morgongrötig i skallen men menar också att simplistiskt kan bli svårt och prettigt på precis rätt sätt, att snörvel kan bli humor och att humor kan bli snörvel, Hursomhelst tycker jag inte att man (alltid) man borde skriva efter regler. Typ som svenska-lektionerna man hade i skolan, boredom - Yäs. Inspirerande - Not! Eller sådana där förtorkade, intellektuella snobbprofessorer som liksom vill bestämma vad som är bra litteratur som man måste läsa, och typ kan håna en för att man har egen smak och gillar sånt som inte anses som "fint". Fy bubblan (hälsningar tant Gerd, 79)

Har du vågat att ge dig på John Greens " The fault is in our stars"/ förr eller senare exploderar jag också? Gjorde misstaget att se den på bio och bah Böl och bröl-party av den sorten att man vinglar ut utmattad på darrande ben.

Svar: ska genast spana in den, kan jag grotta ner mig med idag men min lyxglass.
nä det där med att skriva kan ju vara knepigt om man ska följa alla knasregler och oh-soo-boring stereotypisk skit.
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: