Tumblr

2014-11-17 13:16:02
Skaffade mig en tumblr igår men jag lär inte orka använda ännu ett plejs så det kommer säkert dyka upp div bilder och citat här istället.
 
 
John Blund behagade inte dyka upp föränn viid femsnåret imorse, fyra timmar senare vaknade jag som en urvriden trasa. Hur svårt ska det vara att sova? 
Med det sagt ska jag fixa kaffe och så återkommer jag ifall jag faktiskt skullle råka ha något vettigt att skriva
 

“the thing you are most
afraid to write.

write that.”

 

“You are meant to fight. When you are sick, your body fights for its right to function.
When you hold your breath, your body fights for its right to breathe.
There are billions of tiny events—
from the surface of your skin, down to the very cells of your body—t
hat have to happen in order for you to be simply sitting here today. If your most minuscule parts haven’t given up yet,

Why should you?”

 

 

Kommentarer
Postat av: zelda

Men precis, det finns så galet många sociala medier nu så man vettitusan vart man ska stranda sig och vad man ska välja. Steg 1. Avskaffa fejsbook. Steg 2. Regga sig på instagram och bli besatt. Steg 3. Tröttna på instagram. Steg 4. Börja blogga lite igen. Steg 5. Sluta blogga och börja Tumblra nonstop istället. Steg 6. Avgifta sig från Tumblr efter långvarigt missbruk. Steg 7. Börja tassa runt på Fejsbook igen. Ah, nåt sånt, you get the point. Alla är väll dessutom inne på nåt som heter Kik nu för tiden som aldrig orkat bry mig om.

Svamlar. Det jag vill säga att Tumblr kan funka utmärkt under riktigt dåliga dagar när man inte orkar tänka eller skriva och har fetångest som man försöker tumblra bort genom att bara scrolla och scrolla och söka och lajka och reblogga. Typ tankemöda zero.
Men själv måste jag akta mig för att trilla tillbaka till varje-timme-på-dygnet-missbruket, så se upp ;) Missbruk kan drabba alla och när man minst anar det =P

Och hoppas du får börja sova ut på riktigt nån jäkla gång snart ;(


Svar: kommer sluta med att jag spammar ALLA sociala medier XD fast kik hr jag inte, helgon är dött och qx kollar jag typ aldrig. Tiden räcker lixom inte haha

jaa helst. Coffee can only do so much
Mary

2014-11-17 @ 17:52:25
Postat av: zelda

Åh just det, Helgon XD! Men herregud, har försökt att komma på namnet på namnet hur länge som helst och nu slog äntligen något till i hjärnan: SKUNK. Vet inte gammal du är men var du också med under den eran? Fyfaen för att communitys går under jorden, det hade ju varit så fantastiskt underbart att gå igenom sin gamla Lunarstorm och Skunk, Kolla på ens profil och gå igenom gamla dagboksinlägg. Det är ju typ som att årtal av ens liv bara försvunnit i tomma intet *brrröööl* Vill kolla upp vem man var då och uppleva lite nostalgi ^^

Svar: jag är lastgammal (33) så skunk var mitt första hangout. Ja, den nostalgitrippen hade varit gött go.
Mary


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: