IKSU

2014-10-12 17:52:06
Har funderat ett tag på det här med gym/styrketräning så igår hade jag min första dag på IKSU. Bara attt hitta ett omklädningsrum var lite av en utmaning men sen, jeez, så mkt saker,, så mkt (?) folk! Jag fick lite panik och visste inte var jag skulle börja å jag tog nåt som var bekant. Löpbandet. Rast promenad i 50 min, ett gång situps, 100 för att vara exakkt och sen 500 meter rodd. Gick in i salen med all styrketräningsjox men det mest blinkade framför ögonen. Jag måste vänja mig. Har dock tagit hem en app som heter stop panic, kanske kan hjälpa.
Är iaf nöjd med att ha kommit iigång igen, drar dit igen på tisdag, då ska jag utmana mig med crosstrainern. Det här ska bli roligt, tänker jag iaf.
 
Påå återseende

Kommentarer
Postat av: yolanda

Go Mary! :D <3

Svar: <3
Mary

2014-10-12 @ 19:23:14
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: Minna

Hur går det med mat och sådär nu? Bara något jag tänkte på, du skrev för ett tag sen att det inte gick så bra. Och nu är det plötsligt en väldig träningsiver... Menar inte att insinuera saker som inte stämmer, men vill ändå fråga. Och jag hoppas du mår bra! Heja!

Svar: Någon storäätare blir jag nog aldrig men jag äter hyfsat och det är inget jag direkt funderar över även om jag brukar försöka hålla ner på godis och sånt
Mary

2014-10-13 @ 20:50:15
Postat av: [email protected]

Ha! Känner igen det där så väl, iksu är en mardröm, eller tja det kanske alla överbefolkade gym är? Har tidigare mest smugit omkring där som ett skrämt rådjur, pillat på lite maskiner och för all del undvikit styrketräningsrummet/rummen. Att ens tänka tanken på att skämma ut mig själv genom att rulla runt på någon slags pilatesboll eller göra något slags försök att stretcha inför en bunt av folk som käkat glosylt är bara ett no no no. Antar att du är bosatt i Umeå? Själv älskar jag deras Iksu spa och gym på umedalen, iallafall under nästintill folktomma perioder under dagen ( och när jag har den psykiska hälsan på att pillra mig dit såklart) Så om du inte har varit där så kanske det är ett tips.


Svar: gruppträning finns inte ens på kartan för min del heller. hell no! jo jag bor i umeå. bara tio min ifrån iksu därför är det praktiskt men scary as hell.
Drog dit kl sex på morgonen en dag men inte ens då fick jag vara ensam.
Mary

Postat av: zelda

Ja det är ju iallafall betydligt enklare och bekvämare att ta sig till den iksuhallen, jag gjorde misstaget att teckna ett årskort på över 500 spänn på Umedalens. Har varit där två gånger. Samtidigt som jag har Tenton på 3 minuters gångavstånd *Facepalm*

Svar: oh damn :P
Mary

2014-10-31 @ 12:44:17

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: