ouch!

2014-10-10 11:19:26
Löparknä är en diagnos som förekommer mest hos idrottsaktiva. En överbelastningsskada på utsidan av knät, nötning/friktion mellan en sena (tractus iliotibilalis) och lårbenet orsakar besväret.

Mitt knä gör ont. Men jag härdar, dessutom läker det fortare om man håller sig aktiv. Sex veckor var prognosen. Dock inte behagligt. Detta har tydligen hänt innan också, hade massor med ärrvvävnad. Nåja, jag tänker inte slöa ihop för det
 
Idag är jag allmänt knäckt. Sovit dom en död inatt men det var första vettiga sömnen på väldigt länge, så jag är sliten. Skulle egentligen till sjukhuset på Psykiatrins dag och dela ut flygblad för 12 september  men jag fick skicka Saari själv. 
Ikväll väntar godis, Idol och vännerbesök. Jag tror det blir bra om jag bara får chilla lite innan. 
 
Btw, Lolo, vore kul att ses igen!

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: