Så skönt!

2014-10-03 14:15:00
Skulle bara en sväng på Lidl men när jag var på väg hem GJORDE DET INTE ONT så jag drog av 2 km extra. Så otroligt skönt att få röra på benen utan smärta. För er som missat så har jag fått behinneinflammation och har inte kunnat gå mer än en km i taget utan vrålsmärta. 
 
I övrigt har jag organiserat våran kaotiska bokhylla, lagat mat, diskat och varit allmänt huslig.
Var ute med Puff tidigare och testade det här med att springa. Blev ju igen bara runt 200 meter, men vaf@an, man måste börja någonstans :)
 
Ikväll blir det Idol, godis och finläsk. Till helgen hoppas jag på fina promenader med Janika och fortsatt smärtfritt. Och jag hoppas sjukgymnasten har ett bra botemedel på onsdag så det kan fortsätta såhär. Vågar inte ta ut för mycket i förskott. 
 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yolanda

Kämpa på! :) <3

2014-10-03 @ 17:15:04

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: