slow sunday update

2015-02-08 10:05:00
[Subphoena]Pysselsug. Otålighetsklåda. Ink-cravings. Och sömnbrist.
"I want it all, I want it all, I want it all, and I want it now". 
 
[Hope&glory] Pratade med en otrolig persona grata igår, som genuint kunde glädjas åt mina många steg framåt.
You were my bandage and my wound.
 
[Random shit] Förutom att jag nästan aldrig sover så är jag pretty pleased. Det känns som jag alltid har något att se fram emot. Även om jag inte vill vänta med vissa saker. Patience is a virtue....
 
Nu måste jag jaga kaffe. 

Kommentarer
Postat av: yolanda

Kul att du alltid har något att se fram emot! :D

Kaffe är awesome! :D

kram <3

2015-03-02 @ 21:16:57
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: yolanda

Kul att du alltid har något att se fram emot! :D

KAffe är awesome! :D

kram<3

2015-03-02 @ 21:17:40
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: