Days&nights

2015-01-28 10:42:00

Sammanfattning

 

Förra veckan:  Påbörjade arbetspraktik på second hand-butik. Jag sorterar andras skräp alltså. Skämt åsido, det är faktiskt rätt roligt men vissa saker förstår man att folk skänkt vidare. Jag ska vara där fyra dagar i veckan, så jag jobbar 25% och det känns som en schysst  start och har jag en crappy morgon och har sovit dåligt får jag flytta fram tiden och börja senare, annars börjar jag tio.

Onsdagen var film&pysselhäng med världens bästa Zelda. Jag hamnade i någon eufori-mani och pysslade som en idiot i oräkneliga timmar, men vi hann med att se ”Thirteen” och ”Trust” också.
Jag älskar mitt hem, vår lya men Zeldas crib är verkligen the place to be emellanåt. Det är som att komma in i en vintagebutik med väggar täckta av beautiful arts and crafts. Jag blir otroligt inspirerad där. Och av henne.

 
 
 

Nutid: (Måndagen var så trög att det inte går att skriva om ens.)

Igår drog jag till jobbet efter ca noll sömn. Drog sedan vidaretilll SkinArt och fick mig ett citat inpräntat på kroppen. Jag är sjukt nöjd.

 


Kvällen skulle bli lugn men så fick Zelda iden att vi skulle dra på popquiz på Guitars så up up and away. Hade då halvsovit kanske trettio minuter.
Vi var kanske sämst på quizzen, trots att jag tokfuskade men vissa saker krävdes ju någon form av outside the box-tänk som vi uppenbarligen inte besitter.
Drog hem vid halv tolv, härjade runt ett tag innan jag kraschade mot kudden. Aaah, sömn.

Idag blir (antaligen) en lugn dag, bara återhämtning. Ska nog försöka skriva lite också, då det stått stilla ett bra tag. Det är astrist men det lir ändå bara blaj om man skriver när man faktiskt inte har något att skriva.

 


Kommentarer
Postat av: yolanda

nice:)

2015-01-28 @ 19:32:33
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com
Postat av: zelda

Hehe, vintage, mer vinurrrk ;) Ert place är tha softheaven! Härliga dagar dock, hemmaart och bodyart, gitarrhäng utan TRÖSTRIS :( och en lika inspirerande beztie by my side <3


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: