Recension: I skuggan av en siluett skör som glas

2015-01-02 12:30:00
Jag är verkligen ingen höjdare på att skriva recensioner men jag gör ett försök.
Har läst Yolandas debutbok med dikter och noveller.
Boken var lättläst trots tunga ämnen, den var stilistiskt enkel men absolut inte simpel. Texterna var djupa och välskriva men det gick att förstå dem och relatera till, vilket ibland kan vara knepigt med poesi, men Yolanda har lyckats tycker jag. 
Ett plus för att hon tagit med egenmålade bilder i boken, det gav känsla. 
 
Jag hade inte läst så mycket av Yolandas dikter innan så jag visste inte helt vad jag skulle förvänta mig men jag tyckte om den. 
Det är mörkt och tugnt men ändå vackert och det känns äkta.
 
Ser fram emot att läsa mer av Yolanda. 

Kommentarer
Postat av: yolanda

Åh, så kul att du gillade den och ville skriva en recension! :-D <3

2015-01-02 @ 13:13:40
Postat av: yolanda

Åh, vad kul att du gillar den och att du valde att recensera den! :-D <3

2015-01-02 @ 13:16:04

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: